Ung mor i Oslo

Jeg kommer visst til å bli ganske alene som ung mor i Oslo. Det stod et sted at kvinner som får barn før fylte 25 i Oslo hører til sjeldenhetene. Jeg har sett et par episoder av unge mødre der en av mødrene følte seg litt ensom uten noen å trille med. Noe sier meg at jeg kommer til å trille byen rundt for å besøke mamma/bestemor, venninner og Roar på jobb. Jeg som blir så fort selskapssyk.

32quinnyfreestyle21180374719
Sånn vogn jeg ønsket meg før jeg fikk vite at tre hjul var veldig upraktisk om man ikke bor midt i sentrum.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg