Mammabukser? Skeptisk.

Etter en skikkelig nedtur av et H&M-besøk på søken etter mammabukser ga jeg opp. Fire måneder til med joggebukse og jeanstights som hele tiden sklir ned var det jeg så for meg, og gikk for å få opp humøret ved å kjøpe noe babyklær.
 
Inn på Reflex i Narvik gikk turen og sakte men sikkert, blant smekker og ulltøy til babyer, ble humøret bedre.

Plutselig, mellom noen tripp-trapp-stoler fra Stokke (ja, takk mamma, jeg tar gjerne den dere har stående hos dere når babyen kommer) og helsetepper ser jeg mammaklær fra Mama-licious! Etter å ha vært litt skeptisk til klærne derfra etter å ha sett heller mislykkede bilder på nettsiden, ble jeg ikke overbevist før jeg fikk prøvd dem på. De var kjempedeilige! Og satt bra! Jeg er frelst.

Bestseller viser at de kan klær og mote enda en gang, og for 359 kroner føler jeg meg flott igjen.

1 kommentar
    1. Mamaliciousklærne e kjempefine! Og utroli behagelige! Kjøpte mange klær fra det merket da æ va gravid 🙂
      Gøy å følg me på magen din! Hils familien så masse!
      Klem, Marianne i Larvik, 4-menningen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg