Langt på vei? Nei, si det.

Jeg er usikker på hva jeg skal svare når folk spør hvor langt jeg er på vei. Jeg er straks 24 uker på vei. Dette blir 6 måneder om man regner at fire uker er én måned. Men det er jo fortsatt nesten fire måneder igjen til termin. Hvis jeg sier 6 måneder sier folk "åh, er det bare tre måneder igjen?". Det er det jo ikke.

Hvordan sier man hvor langt man er på vei?

"Hvor langt er du på vei?"

– Det er fire måneder igjen

– Jeg har termin i april

– 5/6 måneder, litt ettersom

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg