Morgenstund har gull i…

ROAR har vært så vennlig å vekke meg før klokken ni på en lørdag morgen. For å være eksakt; den eneste lørdagen på over en måned hvor jeg faktisk har FRI! Og vi sovnet ikke før sent i natt! Gjett tre ganger om jeg skal ta hevn. Jeg jobber tross alt de tre neste lørdagene og må opp klokken syv for å dra på jobb åtte.

Nå som jeg er lys våken kan jeg jo benytte sjansen til å vise den fine hyllen jeg bestilte i går.

Ja, ja, ja. Jeg bestilte den fra Ellos. Tenkte å gi dem en sjanse til. Men bare fordi den kostet 679,50 (førpris 1699,-) og jeg slipper å ha den samme Ikea-hyllen som samtlige nyetablerte norske husstander har.
Så får vi bare håpe at det ikke tar dem over to uker med denne også.
?

5 kommentarer
    1. Katrine Birgitte:

      Oi :/ det er Oslo. Bare ti min unna sentrum, så var ikke så fryktelig dyrt. Noe av det samme som hjemkjøring fra Ikea. Jeg vet ikke hvor de kjører fra, men det hørtes jo veldig dyrt ut :S

    2. Da så, vi bor øverst i Finnmark, så alt av møbler er kjempedyrt å få fraktet. Det er litt kjedelig da, for det betyr at de aller fleste hjem her oppe er møblert fra Bohus og møbelringen :

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg