Gratis babyting

Jeg har sett litt rundt på nettet og mammablogger, og jeg har funnet litt steder man kan få gratis ting. Eller. Nesten gratis.

Jeg har lært av pappa at ingenting i livet er gratis, noe som kan stemme. I markedsføringen lærer vi at gratis er kun hvis man slipper å gjøre en motytelse. Å få noe gratis ved å kjøpe noe annet er derfor ikke gratis. Å få en pakke med produktprøver mot at de som gir deg produktene kan kontakte deg, er heller ikke gratis. Det er nesten gratis. Men det holder for meg!

– Apotek1
– Rimi
– Babyverden.no
http://www.hudenmin.no/voksen/slik_behandler_du/smoredagboken.aspx 
http://www.bam.no/default.asp?page=66 


Her er pakken jeg fikk på Apotek 1. Det fulgte med en rabattkupong sammen med bodyen fra Lindex, med 30% på valgfritt barneplagg, så der kommer de nok til å tjene på at jeg tar turen innom.

Vet dere om noen andre gratispakker? 

1 kommentar
    1. Det er supert med de pakkene, ja! Jeg vet ikke om det er liberoklubben sin du får på babyverden? Hvis ikke så er det en å få der også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg