Silikonpupper etter amming?

Jeg har nettop lest en tråd i et diskusjonsforum om å "fylle på" litt etter man er ferdig å amme, for å slippe at det ser ut som to erteposer på brystet. Det var kjempemange som planla å gjøre det. Er dette blitt mer vanlig og "stuerent"?

Vi snakker ikke om å øke bryststørrelsen til noe a la dette:

Men å fylle på de til samme størrelse som under ammingen, slik at de ikke ser slik ut:


(Hun var naken, så ga henne en lik bikini som Lene Alexandra)

Hva synes dere?

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

11 kommentarer
    1. hvis man absolutt MÅ så kan man jo fyll på da, hvis man har store problemer med side egne pupper, men jeg har hørt at de kan “ta seg litt opp igjen” etter en stund, nei jeg vet ikke jeg, jeg tviler på at jeg kommer til å fylle inn mine, med mindre de er heeeeelt flatbrød, men jeg er ikke så glad i sånn plastisk kirurgi med mindre det er absolutt nødvendig da=)
      Hva synes du da??

    2. mine planer er å ”fylle litt på”
      MEN det er pga jeg er 19 år,å har snart 2 barn, men føler brystene ser ut som de er 50:-P
      har litt med selvtilitten å gjøre.. frister ikke å gå på stranden i bikini, når en er redd får å snuble i brystvortene xD

    3. jeg skal ha påfyll på pupper dersom etter amming ikke ser bra ut… gjør selvtilitten min dårlig. Koster 35.000 så er ikke så himmla dyrt…. men dyrt er det:)

    4. Jeg personlig synes silikon er helt greit, så lenge folk har tenkt seg to ganger om hvorfor de gjør det og hva man tror en slik operasjon vil utrette. Med andre ord dersom forsida på FHM eller opphold på Paradise Hotel er det ultimate målet med over kilo plast i puppene, da synes jeg det er nokså hjernedødt..Andre gjør det selvsagt av andre, mer gjennomtenkte grunner. Har en veldig god venninne som skal ta silikon nå fordi hun så og si ikke har pupper i det hele tatt i en alder av 23 år. Kun brystvorter på brystkassa liksom..Da skjønner jeg henne kjempegodt som ønsker å føle seg litt mer kvinnelig og selvsikker på sin egen kropp. Når det gjelder silikon etter amming er jeg egentlig positiv til deg og jeg, så lenge vedkommende gjør det for sin egen del og egen selvsikkerthet. Dersom jeg ender opp med flate, hengende bryster etter endt graviditet og amming (som hun på bildet) ville jeg nok vurdert silikon, for å kunne “få” tilbake” de gamle brystene mine.

    5. Hei Juliemor 🙂
      Må bare sende inn en kommentar her også jeg.. Hehe.. Ikke bare på facebook 🙂
      Jeg ble operert og la inn 275gram silikon desember 2007. Angrer ovrhodet ikke, MEN nå som jeg er gravid har de selvsagt blitt større og jeg er kjempe spent på hvordan de vil se ut etter amming osv.. Jeg tenker nå at når jeg har fått de barna jeg skal ha, og er “ferdig”, er ikke et nytt inngrep utelukket.. Viktig å føle seg bra selv, og ikke ta det av feil grunner som mange sier.. Det er mye penger og man må absolutt tenke seg om flere ganger..
      Men synes også at nå, 2 år etterpå og noen kg pluss (hehe) er de myyyye finere. Jeg veide ikke mer enn 50 kg før jeg ble gravid, og klarte ikke å legge på meg.. Så nå ser de naturlige ut, og er fine 😀 Ikke pent med 2 helt runde pupper, ser veldig unaturlig ut og ikke godt å ta på 😉

    6. Jeg har store planer å fylle på mine etter fødsel i alle fall.
      Det kommer jo veldig ann på åssen brystene ser ut etter fødsel da … Men om man føler at man trenger en liten løft. Hvorfor ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg