Magebilde uke 33

For første gang kjenner jeg at jeg kanskje kommer til å savne den store magen min. Sitter her og kjenner babyen sparke og har hatt en skikkelig kosedag. Fri fra både skole, leger, jobb. Skulle ønske hele slutten av graviditeten var sånn. Vil bare nyte å være gravid. Selv om jeg har sagt lenge at jeg gruer meg til permisjonen begynner, fordi jeg kommer til å sitte og kjede meg, men jeg tror jeg at jeg kommer til å overleve. Nå gleder jeg meg egentlig bare. Vi skal ligge og vokse oss store til han bestemmer seg for å komme ut 🙂

4 kommentarer
    1. Bloggen din har blitt kåres til ukens blogg på mammabloggene.no 😀 Gratulerer!
      Kjempefin mage du har =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg