Yes! Jumpsuiten holder seg i motebildet til jeg skal amme!

http://www.kk.no/836515/du-blir-ikke-kvitt-denne-ennaa 

Selv om halve motenorge sikkert river seg i håret akkurat nå, er jeg bare kjempeglad. Kjøpte en kjempedeilig stroppeløs jumpsuit i fjor sommer som jeg tror er kjempefin til amming. Jeg har faktisk også brukt den på byen til noen skyhøye heler og en tøff blazer. Skulle gjerne vist bilde av den, men den ligger hos mamma sammen med resten av sommerklærne mine.

Den ser ca slik ut:

Drapey Pantsuit NOK 1395, Filippa K - NELLY.COM

Bare med slik øverst:

Har også en del kjoler som er sånn øverst. For å pynte de litt, legger jeg gjerne til en vest eller en jakke.


Sånn som for eksempel denne.  

Så er "matfatet" ikke så langt unna ved amming og man ser fin ut. (Jeg synes det er så mye stygge ammeklær).

1 kommentar
    1. Så smart Julie, sånn vil jeg også haaa!!
      Foresten så vil jeg også ha sjokolade kake:P
      Nå må vi finne på noe snart igjen:)
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg