NAV, kjære NAV

Leser flere innlegg på forskjellige mammablogger om NAV og måtte bare legge inn en liten NAV-historie selv.

Fikk en telefon fra Nav først forrige uke – med skjult nummer, hva skjer med det? – om at jeg hadde glemt å skrive hvilken dag jeg skal tilbake i jobb igjen. (Er ikke det ganske obvious siden jeg krysset av for 56 uker med 80% støtte?? 56 uker etter permisjonen begynner, vel!) Men istedenfor å bare skrive opp datoen jeg sa, så måtte jeg, sjefen min OG sjefen til samboeren skrive helt nye papirer og sende på nytt. *sukk* Så mye for å ha sendt inn papirene i god tid.

NAV vet å gjøre det enkelt.

Den eneste grunnen til at jeg er bekymret for økonomien vår når barnet kommer, er fordi vi avhenger av at NAV klarer å gjøre jobben sin. Har hørt så mange skrekkhistorier om NAV og alt de surrer med.

Før hadde jeg fødselsangst – nå har jeg litt NAV-angst.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg