Ammevennlig?

Jeg har blitt så opphengt i å planlegge alt, at jeg allerede har begynt å legge om garderoben til amming. Hver gang vi får nye varer i butikken er det første jeg tenker "Kan denne brukes når jeg ammer?". Akkurat det samme gjorde jeg i begynnelsen av svangerskapet, bare at da tenkte jeg "kan denne brukes når jeg får stor mage?".


Denne toppen fikk vi inn i dag. Jeg har konkludert med at den er ammevennlig.

Lurer på om planleggingsevnen er noe som kommer automatisk når man blir gravid, eller om den bare blusser opp.

5 kommentarer
    1. sånn va det t mæ og,alt æ kjøpt ,tenkt æ på om kom t og pass med stor mage;)no når æ går i butikkan tenke æ bare på om det kjæm t og pass når magen e bort…

    2. Hehe, den kommer nok automatisk når kvinnen i deg dukker opp xD jeg kjøpte alltid klær som jeg kunne bruke i svangerskapet og etter. (altså vide klær som ser bra ut på slank kropp og) også lange, laange topper 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg