Men i svarteste! Får jeg mammaklærne før jeg er ferdig med å være gravid?

(Ja, jeg er klar over at La Redoute er en del av Ellos som jeg har skrevet et kvasst innlegg om før her, men jeg hadde ikke trodd at de skulle være like trege (tregere?) enn Ellos med å levere!)

Her er historien:

På tross av en ekstremt plagsom reklame, leste jeg en som anbefalte La Redoute som nettbutikk for gravidklær, så jeg bestilte meg en bukse og noen sko derfra tidlig forrige.

Jeg som er vant til å bestille fra www.nelly.com og få varene 2-3 dager etterpå gledet meg jo hele forrige uke til at varene skulle komme frem til Ica (der alle H&M, Ellos og La Redoute-forsendelser må hentes).

I dag, nesten en uke senere, synes jeg det var litt rart at de ikke hadde kommet. Tar det over en uke å sende en bukse og noen sko, som faktisk er på lager?? Jeg fikk ingen info om leveringstid når jeg bestilte, så antok at det tok maks en uke. Selv sendinger fra utlandet tar vanligvis ikke mer enn en uke.

Så nå gikk jeg inn på "Mitt La Redoute" for å sjekke ordrestatusen, og den er ikke mer enn mottatt! Hvordan er det mulig? Og ikke nok med det! Men DETTE er det som står om leveringstid:

UNNSKYLD?? KAN DET TA DERE OVER TO UKER Å SENDE MEG NOE DERE HAR PÅ LAGER?? OG NELLY BRUKER TO DAGER?? 

(Grunnen til at det er billig er forresten fordi jeg fikk en rabattkode med 25% og fri ekspedisjonsavgift. IKKE verdt det!)

Jeg synes uansett det er helt sinnsvakt at de kan bruke så lang tid, og jeg boikotter fra nå av også La Redoute.

Så nå blir det spennende å se hvor mange uker jeg får brukt mammabuksen før babyen kommer.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg