Innredningsinspo – heritage

Som dere kanskje skjønte i tidligere innlegg digger jeg Mariusgensere, og en del av meg vil bare innrede hele leiligheten i mariusmønster og norske ting.

Jeg planla en periode å lære meg og strikke mariusmønster bare sånn at jeg kunne få noen puter med mariusstrikk til stuen. Hadde lokalisert hvor i byen de hadde de billigste reinsdyrskinnene med god kvalitet, og planla en stor glassbolle i stuen med kongler. Alle disse planene og ideene kommer jo selvfølgelig når jeg ikke har penger, og når jeg endelig får penger, må jeg kjøpe kjedelige nødvendige ting.

Her er bildene jeg sitter og ser på når jeg sitter og drømmer om å innrede stuen.

1 kommentar
    1. Hvorfor ikke gå på jakt etter gamle Mariusgensere å klippe ut puter av dem da?
      Billig, lettvint OG miljøvennlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg