Ukens babyinnkjøp

Babysokker! Åh, som jeg elsker babysokker.

Tenkte å ta bilde av de ved siden av hånden min for å illustrere hvor små de egentlig er, men jeg har så små hender, at man ikke så det ordentlig. De ble sendt rundt når Odin og Øyvind var her i går, og det er ingenting som smelter tøffe gutter som babysokker.

Og som den ekte vestkantbabyen Oliver er, må han jo selvsagt ha skapet fullt av piquetrøyer. Selv om det ikke er Lacoste.

Lurer på om Oliver kommer til å bli mobbet fordi han ikke har søkkrike foreldre som kan gi han alt det som andre foreldre på Oslo vest kan. Kanskje jeg må droppe å finne meg et yrke jeg synes er spennende for heller å jobbe med noe jeg kan tjene masse penger på. Jeg vil jo at Oliver og søskene hans skal ha muligheten til å dra til privatlegen om de blir syke, og målet mitt er jo å ikke bo i leilighet hele barndommen til Oliver. Det å kjøpe hus vest i Oslo er jo sinnsvakt dyrt.

4 kommentarer
    1. Det er faktisk ganske vanlig å ikke gå til privatlege… Og det er da ingen menneskerett å bo vest i Oslo, hvis dere vil ha hus er det jo bare å flytte et litt billigere sted! Det trenger ikke å være langt en gang. Nå virket du egentlig bare blærete, ellers har du virket hyggelig…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg