Ingen unnskyldning for å ikke gå tur lenger

Da har jeg utsatt mine daglige turer såpass lenge at når jeg fant denne for halv pris på XXL ble jeg pent nødt til å kjøpe den.


Kr 199 på XXL

Her er noen grunner som ikke holder vann lenger:
– det er så mye snø ute
– jeg kan falle på isen
– det er slaps
– det regner
– jeg har ikke skotøy til å gå tur

Nå står den rett ved sofaen, slik at jeg skal få dårlig samvittighet om jeg ikke går på den i et kvarters tid eller mer når jeg først bare sitter og ser på tv.

Jeg må være ærlig og innrømme at jeg ikke gikk på den etter jobb i går, fordi jeg var dødssliten av å ha gått rundt hele dagen allerede. Greit nok at man bare bretter klær og hjelper kunder når man jobber i klesbutikk, men man får jo ikke lov til å sette seg ned, selv med kun fem uker igjen til termin.

16 kommentarer
    1. Julie: At ikke de ansatte skal få ting gratis, det er i allefall idiotisk.
      Men jeg sjønner hva du mener med at folk bare hadde tatt gratis ting.
      Så nei, kanskje ikke en eske alle kunne forsyne seg av. Men hva med å donere det til fattighus osv? Sende det over til fattige land..
      Det er bare idiotisk å kaste ting, andre kunne drept for å få

    2. Smart å ha en slik stående!:)
      kjøpte med et treningsapparat jeg også, men det er nå pakket sammen og dyttet under senga….. merkelig at det plutseli havnet der! :p Haha 😀

    3. sånn der har æ oh,men e ikke brukt på ett år;)no går æ tura me hunden istedet…
      har du tenkt på og gå my trilletura etter fødseln da?det har æ og har også tenkt og kjøp mæ sånne ankelvekta,så bli d bra me trening og;)

    4. Ja det stygt er det!
      Husker da vi gjorde om esso til sånn ge-roc system. Da skulle halvparten av butikken kastes.. De fra on the run stasjoner som var å hjalp oss, var veldig på at vi ikke skulle få noe av det. Så vi måtte gjemme søppelesekker med ting på kontoret tilpappa osv. Var jo vaskemiddel og mat, og shampo osv osv osv. At det skal gå i søpla er helt idiotisk.

    5. heidi: Ja, jeg tenkte å gå opp til bogstad camping og tilbake minst en gang om dagen. Men er litt redd for nedoverbakken. Tror jeg må knyte meg fast i vognen slik at den ikke triller avgårde på egenhånd om jeg skulle skli på grusen eller noe på vei nedover. Ankelvekter er jo genialt! Tror jeg må låne den ideen av deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg