Hva kan man gjøre i permisjonstiden?

Nå som jeg har blitt sykemeldt og bedt om å ta det med ro, lurer jeg på hva jeg skal bruke tiden til.

Her er en liten liste jeg har kommet på: 

Ting jeg kan prøve å gjøre selvom jeg skal ta det med ro:

  • dra på forelesning

  • vaske tøy

  • støvsuge

  • pakke sykehusbaggen

  • kjøpe babyting som ikke gjør at jeg må reise langt eller bære tungt (helseteppe, sengetøy)

  • gå på steppemaskinen

  • henge opp bildene jeg har kjøpt, men aldri hatt tid eller ork til å henge opp

Så må jeg bare se an og lytte til kroppen.

Ting jeg garantert kan gjøre:

  • skrive på deleksamen

  • lese til eksamener som jeg må ta igjen etter fødselen

  • lese en bok (noen forslag?)

  • finne flere blogger å lese (har jo bare 39 faste på favoritter-listen)

  • se på TV (ikke så produktivt, men likevel noe å bedrive tiden med)

Har dere noen forslag på andre ting man kan gjøre når man går hjemme?


Rart å tenke på at jeg ikke skal tilbake til jobb på et år.

8 kommentarer

Siste innlegg