Amme-bh? Skeptisk.

Jeg har faktisk ikke så veldig mye imot amme-bh'er utseendemessig. Man kan jo nå få en god del amme-bh'er som ser helt ok ut, i blonder eller slik som den på bildet som ser ut som en helt enkel myk bh. Det eneste problemet er den merkelige utformingen inni! Jeg har aldri følt meg så usexy som når jeg "åpnet" en av amme-bh'ene som jeg hadde kjøpt på H&M. Det er jo en tøy-bh inni med et hull i som går som en usymetrisk ring rundt brystvorten. Grusomt!

H&M:

ÆSJ ÆSJ ÆSJ

For å illustrere hvordan Lindex sine er i forhold har jeg brukt paint og fjernet den ekle delen som ikke finnes på Lindex sine:


Jippi!

Så nå sverger jeg til amme-bh'ene fra Lindex, og tror ikke jeg kommer til å bruke noen andre, før de eventuelt endrer drastisk på designet inni

Kanskje jeg kan klippe vekk den ekle delen.

Hvilke amme-bh'er liker dere best?

5 kommentarer
    1. Jeg syns det er best med det hullet jeg 🙂 De på Hm er ikke store ift. de fra expecting – der er det bare plass til bare det mørke felteT ;p Jeg elsker ammebh’ne fra HM (de er økologiske og i 2 pk), ellers så er pushup’ne fra lindex geniale, de har jeg på når jeg skal noe spess 🙂

    2. Mona:

      Åh, det var godt å høre. Har tenkt tanken, men trodde det var noen åpenbare grunner til at det ikke skulle gå, siden det selges så mye ammebh’er. Men folk har jo ammet og klart å bruke vanlig bh i alle år før ammebhene kom.

    3. Puppene mine er for store til å kunne kjøpe på vanlige kleskjeder :p Her har de også bare cubus, og der fant jeg en som KANSKJE kan gå til jeg finner noe ordentlig. Vet jo ikke hva størrelsen ender opp på når melkeproduksjonen har stabilisert seg heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg