Er du ung mor i Oslo?

Som jeg har nevnt før er det ikke mange som blir mødre før fylte 30 i Oslo. Jeg har prøvd å samle noen av de jeg vet om på facebook, og tenkte å advertere om gruppen her også i håp om at det kanskje er noen av dere der ute som vil være med oss på caféturer og liknende.

Det er selvsagt ingen aldergrense på gruppen, og hittil er vi jenter fra både Oslo og Akershus.

Gruppen kan dere finne ved å søke på "Unge mødre i Oslo" på facebook.

Jeg får ikke til å legge link på bloggen, man kommer bare til "du må logge inn for å se denne siden".

Det er bare å joine, jeg godkjenner fortløpende. (Den eneste grunnen til at gruppen er stengt er sånn at ikke enhver på facebook skal kunne gå inn og rampe eller finne på noe tull.)

Håper på å samle et knippe jenter/damer som kan pludre om ting våre jevngamle kanskje ikke bryr seg så mye om helt enda.

Beklager at det blir to innlegg med samme innhold, men legger ut et under "gravid" og et under "mamma" i tilfelle folk finner innlegget via kategori.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg