Genial klutholder

Når jeg og den lille stressede i magen lå til overvåking på Ullevål fikk jeg ikke så mye søvn på grunn av blodprøver og ctg regelmessig hele natten. De hadde imidlertid masse interiørblader som jeg kunne lese. Jeg elsker å se på sånt, men har sluttet å kjøpe bladene, for jeg somler meg aldri til å gjøre noe av det jeg blir inspirert til. Denne lille saken måtte jeg imidlertid bare ha.

http://reenbergs.dk/index.php4 

Her er noen bilder som er litt mer spennende enn kjøkkenvasken min:

Jeg synes den er kjempepraktisk, og det ser mye bedre ut enn når kluten henger over kranen.

Min er den i stål, men som man ser på det øverste bildet av de fra produsenten kan man få den i plast også.

1 kommentar
    1. Sv. Ja jeg angrer litt på at jeg sluttet på skolen nå. Jeg gikk jo på HiO (Oslo), men sluttet i Oktober en gang fordi jeg hadde så mye fravær osv. pga. trøtthet og kvalme og alt mulig som skjer i begynnelsen av graviditeten. Og pga. alt fraværet så støk jeg på to arbeidskrav så jeg fikk ikke gå opp til eksamen i de to fagene før jul, noe som hadde gjort at jeg hadde to ekstra eksamner dette halvåret og det hadde jeg virkelig ikke klart :p . Så nå har jeg lån på 44000 i stede ! Jippiii (heia meg! :p ) . NAV ja.. Selvfølgelig kommer forbruket ditt til å gå ned, du blir jo bare en person til :p .
      Naaw <3 , dere er så skjønne. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten alle rådene og sånn som jeg får via bloggen. Er kjempe takknemlig for det. Men.. Tror vi dropper det fondet altså. Hehe.. SÅ krise er det vel ikke :p .
      Og ja.. Tenkte å svare henne "er du helt dum eller?" men så tenkte jeg at det ikke er noe vits, så jeg gadd ikke :p .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg