Distré gravid

Jeg er distré om dagen. Glemmer hvor jeg legger ting, glemmer å ringe folk opp igjen og glemmer planer jeg har lagt for dagen. Drar på butikken for å kjøpe toalettpapir, og glemmer å kjøpe toalettpapir(!).
 
Denne uken glemte jeg å avbestille svangeskapskontrollen hos legen, ettersom jeg skal ta de siste kontrollene hos jordmor istedenfor. Så innen jeg kom på det var det under et døgn til legetimen. Det ble til at jeg måtte dra til legen uansett for å slippe og betale. Der forklarte at jordmødrene på Ullevål hadde anbefalt meg å heller gå på helsestasjonen til legen og at helsekortet mitt ikke var godt nok fylt inn. Så kontrollen ble bare et pinlig møte med legen før jeg dro igjen.

Jeg er så distré at jeg må ha alarm på mobilen for alt. Gjerne flere ganger daglig. Og fortsatt glemmer jeg det.

Ja, ja. Ring legen. Hadde det ikke vært fordi at de ikke åpner telefonene før ni hadde jeg husket det. Ringte på vei til eksamen. Så ringte jeg igjen klokken 13:01, og da fikk jeg beskjed om at "telefonene er stengt til klokken ett på grunn av lunsj". Jeg vet da det! Det er derfor jeg ringer etter ett! Så glemte jeg jo så klart å ringe opp igjen fem min over ett fordi jeg ikke satt på alarm.

Jeg bruker å skylde på tidlig ammetåke.

Er du mer distré som gravid?

4 kommentarer
    1. Hehe 🙂 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Har selv opplevd å kjøre ens ærend på butikken for å handle tørkerull men kom ut av butikken med ett brød og en pepsi max! Så det var jo en bortkastet tur vil jeg påstå :p Jeg har to mobiler, har prestert å ta opp den ene mobilen min fra jakken, legge den på ett hyllestativ på intersport for så å gå fra den…. Hvordan jeg klarte det aner jeg ikke. Fant den heldigvis igjen da! Så gravide er vel litt mer distrè enn andre 🙂

    2. Hehe.. Kjenner meg kjempe godt igjen.Mats begynner jo ikke i jobben sin før i Mai, så han tenkte å søke hos NAV om støtte til husleien fram til han begynner å få lønn. Så han stoppet på NAV på vei hjem fra ett eller annet (husker ikke hva. Hehe) så jeg skulle da altså komme ned med husleiekontrakten til han. Tror ikke du at jeg faktisk glemte å ta med kontrakten? Husket å sette meg på bussen da, men det var jo ikke vits at jeg kom likevel når jeg ikke hadde den med :p . Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg