Da var det tre uker igjen. Eller to? Hmm…

37 uker på vei og tre to go. Selv om det føles ut som det bare er to. Det er jo bare en uke siden han vurderte å komme en måned før tiden, så jeg føler at han kommer på ordentlig en uke før.

Nå skjer det jo sikkert ikke, siden samtlige av de gravidbloggene jeg leser som har født hadde på følelsen av at den skulle komme før, men babyene kom til tiden.

Tror dere den gravide kan kjenne på seg om babyen kommer før eller etter tiden? Hvorfor føles det ut som alle går på overtid når statistikken faktisk sier at det er mer vanlig å føde dagene før termin enn etter?

Håper at neste gang jeg ligger slik kommer babyen innen dagen etter er ferdig.

Utålmodig? JA! Mer enn en unge på julaften når de voksne bruker en evighet på å spise.

Det var forresten masse folk på Ikea i dag selv om vi var der tidlig. Vi fikk masse fint av mamma og André til Oliver. Pluss at bestemor og bestefar satt over penger til sprinkelseng som jeg gleder meg såå til å få opp. Skal fikse det nå. Bare ommøblere plass til sprinkelsengen på soverommet vårt.

6 kommentarer
    1. Håper virkelig du slepper overtid.. Det er helt pyton..Ihvertfall når man er utålmodig fra før,venter på engelen,har vondt over alt og alt bare er håpløst.. Eg fødte på dag 14 på overtid, da blei eg satt igang.. Var ikkje noe gale å bli satt igang, men de 14dagene ødla masse…
      Så håper du slepper det:):)
      Masse lykke til!:)

    2. SV: Takk 🙂 Har ikke greie på hvordan man lager en stilig header, bare prøver meg frem, men synes den ble søt. 🙂
      Jeg fødte forresten 3 dager før termin sist, og har på følelsen at jeg får litt før denne gangen også (spesielt siden jeg synes ul terminen var litt sein etter mine egne beregninger: Menstermin 20. mai og ul termin 29. mai)
      Heldig som har Ikea i nærheten. Jeg ønsker meg såå en bokhylle fra Ikea, men må nok vente til høsten for da kommer Ikea hit 🙂 Og mannen skal jobbe som tekninsk sjef der, og får prosenter 🙂

    3. Gratulerer med 37 uker ! Nå er ikke babyen prematur om den blir født ! Jippiii..
      Tror kanskje det er litt ønsketenkning at de skal komme før. Jeg har også på følelsen av at jenta vår skal kome litt før tiden, men hun gjør sikkert ikke det.

    4. Jeg var bombesikker på at jeg skulle føde lenge før termin. Hadde egenterm. 5.jan og ul-term. 12.jan. Trodde det kom til å skje midt i mellom de datoene. Jeg var så klar, så sprekkeferdig og så utolmodig, men måtte visst vente helt til 23.januar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg