Kameramobil for flotte babybilder når som helst

Betalingsutsettelse er skumle greier. Selv om skattepengene ikke kommer inn før til sommeren, er de allerede brukt opp. Resultatet av skattepengene er ny mobil. Jippi!

Det er bare knapt et halvt år siden jeg kjøpte ny mobil sist, fordi min fine n95 gikk i gulvet og skjermen tålte ikke støyten. Hvil i fred.

Det er ikke stor forskjell på utseende på den gamle og den nye telefonen:

(Den nye er til høyre)

Men forskjellen ser man på bildene mobilene tar:


Gammel mobil


Ny mobil

Jeg ville ha en mobil som tok gode bilder før jeg fikk babyen. Da slipper jeg å ha med kameraet til en hver tid for å få fine bilder av Oliver.

(♥ finn.no)

1 kommentar
    1. SV: He he.. Mannen min kastet legoklosser på lillebroren da han var baby og svigermor ammet han. Hun måtte visstnok sette seg på do for å amme..
      Har også tenkt på å skaffe meg ny mobil for å ta gode bilder. Har en forhistorisk telefon som fungerer bra til å ringe og sende SMS, men IKKE til å ta bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg