“Hvilken av musklene dine tror du jeg liker best?”

I går satt jeg og Roar og så på TV, da jeg spurte han dette spørsmålet. "Hvilken av musklene dine tror du jeg liker best?". I fare for å høres overfladisk ut siktet jeg til tricepsen hans. Han ser meg imidlertid dypt inn i øynene og sier smilende:

"Hjertet mitt?"

Jeg smeltet helt. Hehe. Stakkar Roar skjønte ingen ting når jeg begynte å le. Hadde jeg bare vært så romantisk at det var svaret jeg hadde planlagt.

Hjertet hans er jo den muskelen jeg liker best ♥


Her snakker mannen med det store hjertet til sønnen sin. Noen ganger hvisker de, sånn at mamma ikke skal høre hemmelighetene deres. Hehe.

6 kommentarer
    1. Fantastisk, ler:-) Tror jeg skal spørre min kjære om det samme ikveld…og på forhånd be om et like fint svar, og ikke noe slikt som “vil du kysse bicepsen min”, eller noe i den dur, hehe;-)

    2. sv: hehe ja, vi var litt skeptiske hele gjengen, men det funka 🙂
      Må bare gjenta at det innlegget her var helt herlig..
      håper du vet å sette pris på de herlige omgivelsene dine 🙂
      <3 god påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg