Ny paraply, treige NAV, nye negler og sjokoladekake til middag – heia mammapermisjon

Hvorfor har man aldri en paraply for hånden når man skal ut i regnet?

Klarer ikke en regnpåske uten paraply, så ble nødt til å kjøpe. 

Så finner jeg jo selvfølgelig ut at NAV ikke har klart å sette over penger før påsken (fyttirakkern, jeg blir så sur!), så jeg manglet 50 kroner for å fikse neglene mine. Jeg var virkelig helt sikker på at NAV skulle klare det innen fem i dag, ettersom folk gjerne vil ha noe å leve på i påsken. Men NEIDA, pengene har ikke kommet over, så de kommer ikke før neste uke igjen. Hva slags system er det?? Tror NAV at vi slutter å spise med en gang man går i permisjon? Jeg har et brev fra NAV på stuebordet som sier at pengene kommer i dag. Da regner jeg jo med at pengene skal komme i dag! Det er ihvertfall siste gang jeg stoler på at NAV klarer å gjøre jobben sin.

Uansett. Jeg fikk lov til å sette over de resterende 50 kronene når de kom (tuusen takk Kate), så det ble ihvertfall negler på meg:


(Se bort ifra at jeg har vann i kroppen og derfor pølsefingre de luxe).

Må bare legge til at datteren til Kate (Lilly) er så nydelig at jeg satt med tårer i øynene når hun kom tassende ut etter luren sin ♥ (en liten dose gravid-hormoner som gjør meg litt emosjonell om dagen, ja).

Jeg bakte kake tidligere i dag, så det blir sjokoladekake til kvelds! Jippi!

Bildeopplasteren klikket, så dere får bare se for dere en kvikklunsjkake. Den er med sjokoladekrem – ikke glasur der man smelter smøret. Her er oppskriften om noen vil bake den for å se hvordan den ser ut: 
http://www.skaare.net/kvikklunsjkake.htm  

Jo! Pluss at Roar hentet bilsetet i dag, men han bar det ikke inn, så jeg får legge ut bilde i morgen. Det er så fiiint!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg