Mammashopping på Asos

Oh yes!

Har du lyst på lekre mammaklær og søte babyting? Da anbefaler jeg Asos. Det koster bare 50 kroner i frakt til Norge (100 kroner om du vil ha det innen 3 virkedager).

Jeg fant ut at Asos har flotte mammaklær først nå, og tør ikke kjøpe gravidklær så sent i svangerskapet. Skulle ønske jeg visste om det litt før. 

Jeg kjøpte imidlertid dette:

Selv om hvit kjole og baby ikke nødvendigvis går overdrevent bra sammen håper jeg å kunne bruke denne til sommeren. Den er lett å brette ned slik at jeg kan amme.


…og jeg håper babyen min liker melk, for om et par uker har den en slik smokk. De hadde flere morsomme ("This sucks" var et morsomt ordspill på en av smokkene).

Holdt på å kjøpe babysolbriller også, men tror de var beregnet på litt eldre babyer, så jeg ventet med det.

Jeg har alltid likt englevinger og vurderte å tatovere noen store over hele ryggen en periode. Plutselig ble det imidlertid "in" med tatoveringer og jeg så en kjendis med vinge-tatovering, så jeg ombestemte meg. Kanskje like så greit. Disse øredobbene er litt mer diskret.

Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt masse mer. Fant en veske med masse rom som kunne vært en ypperlig stelleveske. Teite NAV!

P.s. Skal du kjøpe fra mamalicious, er Nelly billigere og mva er inkludert i prisen:
http://nelly.com/no/mammaklær/

Bare dagens lille tips om nettbutikker for gravide.

2 kommentarer
    1. Åh, tusen takk for tips 🙂 Artige smokker! William er imidlertid veldig kresen på suttene, og liker bare dem fra MAM (?, ble litt usikker på om det er merket..hmmm..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg