Permisjonsprosjekt

Jeg får ikke sove igjen etter at Roar har dratt på jobb, så dagene mine blir fryktelig lange. Derfor har jeg begynt å klippe ut fine bilder og teipe på veggen.


Disse bildene var i en gratis kalender fra i fjor.


Disse bildene fikk jeg med når jeg kjøpte en Collectors Edition box med Disneyfilmer. Synes de passet fint i barnekroken.


Dette er bilder fra den samme kalenderen som de øverste bildene er fra.


Så måtte jeg bare ta bilde av disse "diamantene" jeg kjøpte på Åhlens.

Jeg sitter enda og klipper ut og setter sammen. Vil prøve å lage en vegg med fine bilder inne på soverommet. Jeg liker reklamene og bildene i magasinet "Tigerstaden", så har revet ut mye derfra.

Visste dere forresten at Oslo først ble kalt Tigerstaden på grunn av at dens råskap og ubarmhjertighet, og at kallenavnet lenge har blitt unngått av Oslofolk på grunn av de negative assosiasjonene navnet gir byen? Bjørnson regnes som den første som brukte kallenavnet litterært.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg