Produktiv dag og én stk sliten gravid

I dag har jeg fått gjort masse!

Her er noe av det jeg har gjort i dag:

– ryddet og vasket hele leiligheten
– pakket hårføner og litt penere (men fortsatt behagelig) bukse i sykehusbaggen
– vasket og hengt opp vaskekluter til babyen
– trent på steppemaskinen
– hentet fiberwig-mascaraen jeg bestilte og tatt den på
– gitt meg selv en mini-pedikyr
– lest gjennom emnebeskrivelsene for årets fag
– bakt muffins
– tatt en laaang dusj (fordi jeg fortjener det)


Dette er oppskriften jeg brukte: (men hadde ikke kokesjokolade, så ble uten sjokoladebiter) 
http://www.klikk.no/hvordantv/mat/kakerogbarn/article502397.ece 

Nå er jeg sååå sliten. I kveld skal jeg slappe av med muffins og iskald melk ♥

3 kommentarer
    1. SV: Takk for kjempe hygglig kommentar!:) Nam nå fikk jeg lyst på muffins!!
      Asos er farlig, hehe. Jeg har ikke noe annet ord for det. Uansett hva du leter etter, så finner du det på asos. UANSETT hvilken farge, form osv. Jeg vil tro at dem har mange fine mammaklær ja. Men enda bedre da, når ungen din popper ut så har dem også nydlige barneklær:) hihi..
      Synn at det er toll og moms. 25% er sykt mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg