Yeah, I’ve got my new shoes on

NAV har enda ikke satt over pengene. Jeg får prøve å trøste meg med at det blir godt med dobbel utbetaling når det først kommer.

Disse hjelper også litt på:

Ingenting er som nye sko!

De er vel strengt talt ikke helt nye, men har ikke kunnet bruke de før nå, for det har vært snø og regn.

Jeg har så mye vann i bena at 37,5 er litt trange, enda jeg vanligvis bruker 36,5. Pluss at jeg orker ikke knyte skolissene på grunn av den store magen, så har de bare løse sånn at jeg får de lett av og på. Hehe.

Det må noen egne skorutiner til når magen er så stor som den er, eller hva?

3 kommentarer
    1. Så små bein du har! ^^, Til vanlig bruker jeg 39-40 så lurer på åssen skostr jeg må ha etterhvert:P
      Fine sko foresten ligner ganske mye på mine nye vårsko hehe 🙂

    2. Jeg fikk heller ikke pengene mine fra NAV før i dag, enda de også ble sendt ut 31.Mars, men mine kom på en Giro, selv om de hadde lovet å legge det rett inn på kontoen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg