Fødselspizza?

Nei, bare vanlig. Enn så lenge.

Det finnes mye rare kjerringråd om hvordan sette igang fødselen. Trappeløping, sex, sterk mat, fødepizza – you name it.

Jeg har enda ikke prøvd noen av disse for å sette igang fødselen, men det er jo ikke som om jeg unngår tingene over heller. Trapper er sunnere enn heis, men jeg løper ikke. I går spiste vi hjemmelaget curry og den var sterk. Sex derimot, det har vi kun hatt én gang i hele våre liv, og det for å lage Oliver.


Curry

Jeg vet ikke om jeg kommer til å prøve noen av kjerringrådene før jeg eventuelt går på overtid. Oliver kommer når han kommer.

Tror du på kjerringråd for å sette igang fødselen?

Når er det egentlig vanlig å begynne med disse kjerringrådene?

9 kommentarer
    1. Har ikke prøvd noen av kjerringrådene bevisst! Går jo tur, går trapper, spise grøt med kanel osv. Men har ikke troen på at det fungerer 🙂 Tre av venninnene mine har født 6,10 og 14 dager før tiden. De slappet av og stresset ikke med å få ut ungen. Så jeg har troen på at å ikke stresse med det å tenke på å få ut babyene fortest mulig er det beste rådet!:)

    2. Da jeg ville begynne med kjærringråd, fikk jeg beskjed om at det var for tidlig (u 35) og at jeg måtte vente til ca 37, så tror det er vanlig da kanskje? :p
      Sv. Nei, men tusen takk for at du deler det med meg altså !! <3 . Hehe. Neida. Er bare kos det at folk får babyene sin 🙂 . Håper også siste ukene går fort her!!

    3. Babyen kommer når den kommer.
      Prøvde alt da jeg skulle ha Trine. Kjørte på hompete vei under bygging. Var mere i taket enn på setet. Lå på sykehuset i lang tid fordi de mente terminen var kommet. Sprang trapper opp til 5. etasje på sykehuset. Gikk hjem fra sykehuset og vasket rundt leiligheten, for deretter å gå tilbake til sykehuset. Litt ondt i magen, men hun kom ikke før 14 dager etter dette.
      Våkna kl 0310 i natt av at jeg drømte at det sto en barnevogn med en guttebaby ved siden av meg. Da tenkte jeg at nå skjer det, babyen blir født. Men det ser ut til at jeg ikke er sanndrømt.
      Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg