Ombestemte meg. Dette er ikke dagen for å sitte i forlesning!

Jeg ombestemte meg og dro hjem fra forelesning (det var bare repetisjon uansett). Det er jo sol, og dagen for mensterminen min. Kan da ikke sitte inne da! Så jeg tok banen hjem, spiste litt og gikk ut og satt meg i solen. Så dro jeg ned på senteret og kjøpte meg en rosa øyenskygge:

Jeg jobbet også en times tid gratis på jobben. Bare fordi jeg kan. Der fant jeg en genser jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg til jeg begynner å amme:

Jeg fikk en gladnyhet av distriktsjefen om at jeg fortsatt får kjøpe klær for 50% ansattrabatt selv om jeg er i permisjon. Det var hyggelig 🙂

Så dro jeg hjem igjen og gikk en liten tur i solen før jeg hentet post og beundret vognen vår:

Gikk trappene opp, men fødselen begynte ikke av den grunn.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg