Den endelige stellebordsløsningen

Nå er jeg grusomt lei av hele stellebord-opplegget. Tror dere ikke de fantastiske super-sugekoppene mine falt ned de også? Her har tydelig fliseleggerene sabotert for meg ved å legge fliser som frastøter alt av sugekopper og festeanordninger jeg slenger på.

Så nå henger alt man trenger i umiddelbar nærhet på døren:

Jeg har ikke organisert de forskjellige lommene enda, ettersom jeg ikke er helt sikker på hva jeg kommer til å bruke mest, og hva som er praktisk å ha hvor, men det kommer når stellerutinene er i boks.

Resten ligger i skapet under vasken som er rett til venstre for stelleplassen. Her er en liten illustrasjon:

Og til slutt noen mimrebilder av stelleplassens reise:

5 kommentarer
    1. du tar bare negelakkfjerner på en bomullsdott og tørker lett på sugekoppene, henger det du skal henge opp (uten inhold så det blir lett) hjelper til å trykke hardt med fingre og når det har fått tak, lar du det henge i fre en stund( noen timer) før du fyller det med ting, det gjør nok susen skal du se;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg