Gutten som begynner å bli lei av sykehus. Mammaen klarer jo ingen ting som er koblet til det teite d

598574-1-1272777970759.jpg
Gutten som begynner å bli lei av sykehus. Mammaen klarer jo ingen ting som er koblet til det teite dryppet i tide og utide. Håper vi får dra hjem i dag. Jeg fikk så vidt lest kommentarene på det første feberinnlegget og ser nå at hadde jeg lest de litt før og skjønt at jeg måtte komme meg til legen hadde jeg kanskje klart meg med antibiotikapiller trygt hjemme i min egen stue. Kjipt å ikke ha armer nok til å komme seg på nett før jeg kommer hjem (pappa var så utrolig snill og hentet pcen for meg, men å manøvrere den med den ene hånden i drypp og oliver på brystet er vanskelig nok).

4 kommentarer
    1. Godt å høre at det går bedre med deg. Bli på sykehuset så lenge du får lov, det blir tøft nok å komme hjem etter at du har vært syk.
      Vi er så spent på å treffe dere. Gleder oss til den 18. Tar kontakt senere for å få adresse og tips om hvordan vi skal komme oss til dere.
      Klem til deg og “nusseliten”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg