Livet med en baby – gull og grønne skoger?

Jeg lever på en rosa sky om dagen. Det er mange bloggere som synes det er viktig å poengtere at det ikke er bare fryd og gammen med en liten baby og det å være en ung mor. Det kan sikkert stemme, men jeg kjenner det bare ikke. Utfordringer med eksamen, brystbetennelse, lite søvn og bæsjebleier preller liksom bare av når jeg sitter med Oliver i armene mine.
 
Nå skal det sies at jeg og Roar er veldig heldige som ikke har pengeproblemer, og jeg er veldig heldig som faktisk har Roar hos meg (creds til alle alenemødre), men hittil er det så mye mer positivt med mammarollen at jeg synes det er gull og grønne skoger.

Er livet som mamma nedgradert fra "gull og grønne skoger"?

2 kommentarer
    1. Så fint å høre, det er bare å nyte denne perioden. Av egen erfaring faller man litt ned fra den skyen etterhvert og man føler litt mer på hverdagen som kommer. Men den første tiden er helt spesiell og det er fint du setter pris på denne tiden:) Fint å slippe bekymre seg for pengeproblemer med en baby, jobber dere begge to?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg