Mor og sønn pyntet til 17. mai


7 kommentarer
    1. Ja, jeg er fra Sørkedalen 🙂 Men bor ikke der lengre nå, men resten av familien bor der 🙂 Så morsomt du bor på Røa 😀 Jeg går i barselgruppe med tre andre jenter som bor der 🙂 Hvor på Røa bor du?

    2. Hei du:) måtte såklart innom bloggen din å hilse på, jeg ble så glad av kommentaren du la igjen på bloggen min, takk for den:)
      Gratulerer med nasjonaldagen, dere så veldig fine ut:)

    3. Da bor du rett ovenfor mormoren min, hehe. Hun bor der gamle prix var før. Hun ene i barselgruppen gikk på ungdomskolen med meg, så vi er begge 89 modeller, de to andre er født i 88. Har du alltid bor på Røa? I så fall hvilke skoler gikk du på? 😀 Vi må jo nesten treffes en dag. Men da går du vel på helsestasjonen på huseby? Hvilken helsesøster har du? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg