Bildesmykke i posten

Jippi! Bestilte dette smykket for ca en uke siden. Det kom fortere enn jeg hadde forventet. Gravering tar jo gjerne litt tid, og det har vært 17.mai og det hele.


Litt vanskelig å ta bilde av, men.

Pappa Roar var så fryktelig misunnelig på meg når det kom i posten og ble litt furt for at jeg ikke kjøpte et til han også, så siden det var et litt guttete smykke og jeg bestilte feil lengde på kjedet (50 cm passer nok best til gutter) så fikk han det. 

Jeg klarte ikke å dy meg og bestilte et nytt til meg selv. Synes at det er lov, siden både anheng, kjede og tekst bak ikke blir mer enn 300 kroner.

Kjøpte det forresten herfra:
http://www.smykkegravering.no/index.php 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg