Moro med babygaver

Folk er så flinke til å finne gaver. Alle har vel opplevd å sitte med et stivt smil på julaften og lirket fram et takk etter en totalt mislykket gave. Det rare er at jeg enda ikke har fått noen sånne gaver til Oliver.

Gaven fra Reidun var denne tøffe sommerdressen fra Hummel:

Vi har lite sommerklær, så dette passet bra 🙂 det var også kjempedeilig stoff.

Dette fikk vi av oldemor som var med på cc:

Lusebody fra Ugly cc. Akkuratt sånn som jeg ønsket meg!  Har jo skrevet et eget blogginnlegg om disse. Pluss et sett i litt større størrelse. Oliver har jo ikke så mye klær i størrelse 4 mnd og opover.

Legger ved et bilde av det vi fikk av Mona også som jeg synes var midt i blinken:

(+ en stripete bukse som er til vask)
Body fra Joha (jeg liker Joha, de har så mye fint. Yndlingsluen til Oliver og ammeinnleggene mine er av merket Joha) og en kjempetøff bukse. Gleder meg til han passer den – han kommer til å bli så tøff. I størrelse 4-6 måneder, som jeg har nevnt tidligere er perfekt.

3 kommentarer
    1. Så bra at du er fornøyd med gavene!
      Jeg glemte jo å si at joha er litt små i størrelsene. Bare så du ikke pakker opp klær som er til senere for sent 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg