Husmorsferie

Nå har jeg tatt meg en velfortjent (?) husmorsferie hos mamma og familien. Hjemme går jeg rundt og vasser i klær som det virker som bare faller av Roar når han kommer inn døren. Han maser om at han ikke har rene sokker, men sannheten er at jeg gidder bare ikke å plukke de opp og vaske de. Vil han ha rene sokker, så får han pent legge de i skittentøyskurven.

Nå skal jeg slappe av og ikke bekymre meg over klesvask eller om jeg får sneket til meg en dusj før Oliver våkner. Broren min Aleksander sa ja til å passe Oliver hvis jeg ville ta meg en dusj, så dette lover godt.

I kveld skal vi spise biff med bernaise og bakt potet, og når jeg kom fikk jeg solo-is og juice. Hjemme hos mamma og André er mye bedre enn hjemme hos meg.


Her skal jeg sitte mye i helgen


Legger ved et bilde av godgutten

3 kommentarer
    1. Kos deg på husmorferie! Jeg har vel egentlig litt barnefri disse dagene, men er ikke med vilje akkurat 😛 kroppen er helt ødelagt etter at de kuttet i den, og fjernet galleblæren min! au au au…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg