Scrapbooking? Nei, fotoalbum

 

 

Jeg vet at mange av de mammabloggene jeg leser driver med scrapbooking, og jeg fikk tips om å begynne med det da jeg var gravid og hadde tid til overs. Vel. Jeg har endelig somlet meg til å bestille bilder og fikk bildene for noen dager siden. Jeg har imidlertid innsett at dette klarer jeg ikke med en baby som stadig krever tid, krefter og oppmerksomhet. Det er liksom alltid noe som går foran på prioriteringslisten.

Men fotoalbum har det ihvertfall blitt! Ikke like kreativt og pent og se på som et scrapbook-album, men jeg håper at de små notisene jeg skal skrive ved bildene gjør det verdt å lese uansett. På grunn av bloggen har jeg jo i gjennomsnitt fem bilder om dagen av Oliver og diverse permisjonsaktiviteter, så det er ikke lett å velge hvilke bilder som får være med.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg