Oliver to måneder gammel

I dag er Oliver to måneder. Han fikk kommentar fra helsesøster at han hadde blitt stor, så matlysten er det ikke noe i veien med.

På de første to månedene har han blitt mye mer oppmerksom og smiler tilbake når folk smiler til han. Han pludrer i vei med Løven og uroen sin. Han har vært uten mammaen sin tre ganger og har ingen problemer med å ta flaske (skjønte visstnok ikke helt konseptet aller første gangen, men nå går det fint).

I dag har tante-Silje vært på besøk en tur, og mamma Julie har tatt sitt første glass vin siden jeg ble gravid. Vi var hos Bettina som jeg ble kjent med gjennom Camilla, og to venninner av Bettina var også med. Kjempeherlige jenter hele gjengen 🙂

Slik så Oliver ut én måned gammel:

Og slik 9 dager gammel:

Jeg ser ikke så veldig stor forskjell på én og to måneders-bildene, men han har blitt litt "fyldigere".

3 kommentarer
    1. Gratulerer med to måneders dag! 🙂
      Var det gøy i går kveld? Bilen stoppet jo å funke, og den står bomstille enda! Typisk det, den eneste helgen jeg har planer hver eneste dag. Snakket dere om treff neste uke? 🙂

    2. Så artige bilder du har tatt av gutten din:) Når han ligger ved siden av den samme bamsen ser man virkelig hvordan han har vokst. Angrer meg for at jeg ikke gjorde det samme med jenta mi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg