Pimp my stroller – posekrok

Sist jeg var hos mamma kjøpte vi disse krokene til å henge handleposer og vesker på.

Noe slikt savnet jeg veldig før jeg hadde det, for hvis det ikke var plass i kurven under måtte jeg bære posen i den ene hånden og manøvrere vognen med den andre.

Koppholder til vognen ville jeg mest sansynelig ikke fått bruk for, så det spørs om dette er det eneste ekstrautstyret vognen får.

Edit: Vi kjøpte den på Babyshop, men de har den også på lilleprinsen.no: http://www.lilleprinsen.no/product/468525/Tinkafu-_barnevognkroker%2C-2-stk..html

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg