Maritim mote for liten, og maritim mote for stor

Klarte ikke å dy meg når jeg var innom Lindex i går. Måtte bare kjøpe denne matrosdressen til Oliver:

Så nå matcher han jakken min som jeg kjøpte på Only:


Digger denne jakken her. Vurderer å kjøpe en til for å ha i tilfelle denne blir ødelagt.

Det er forresten så utrolig mye deiligere å gå i butikker på Jessheim enn i Oslo sentrum. Oslo City, Byporten og de fleste butikker i Karl Johan er jo et mareritt med barnevogn. Er det noen som vet hvordan det er på Sandvika med barnevogn? Sist jeg var der var like før jeg ble gravid, så jeg tenkte ikke så mye på fremkommeligheten med barnevogn.

Hva synes dere forresten om Olivers nye matrosdress? 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg