Oliver har fått seg…

Vugge!

En slyngevugge for å være eksakt:


Mortimer er så klart med

Jeg er frelst.

Oliver har begynt å holde seg selv våken så lenge at han blir overtrøtt. Så nå må jeg gå tur med han hver gang han er grinete av å ha vært våken så lenge. Denne kommer til å bli en reddende engel når det regner.

Nå gjelder det bare å ikke bruke denne istedenfor å gå tur når det er fint nok vær til å trille. Hehe.

Jeg tror jeg fant det billigste alternativet her:
http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=1113 
(jeg betalte noen hundrelapper mindre av noen som hadde fått to og solgte derfor den ene).

5 kommentarer
    1. oo den har vi også, bare at vi bruker den om natta også. Den funker bare utrolig bra! Min teori er at det er pga den at Kala sover 6-8 timer sammenhengende om natten 🙂 (noe hun har gjort siden vi kom hjem fra sykehuset) Hvis hun holder på å våkne og beveger seg så begynner fjeringen å gå, da bare sovner hun igjen. Bysser seg selv i søvn med andre ord!
      Prøv den en natt, seriøst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg