Min nye favorittleketøysbutikk

I dag ble jeg "strandet" på Nationaltheatret i et kvarter fordi jeg ikke rakk bussen. Jeg tenkte egentlig bare å gå bort til Aker Brygge og tilbake, men på veien fant jeg denne butikken:


Riktige Leker

Flyet på siden av posen er en av tingene jeg kjøpte.

Her er hele fangsten:


Jeg likte spesielt flyet og tyggeleken.

Det ble ikke så mye, for hadde bare 150 kr med meg.

Det virket som om giraffen var mest populær hos Oliver:

Visste du om Riktige Leker? (Og i så fall hvorfor har du ikke sagt noe? Hehe.)

+
Fant nettop ut at de selger løven som Oliver har for 100 kr mindre enn Brio selger den for:
http://www.riktigeleker.no/default.asp?page=33&product=6897

Føler meg snytt…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg