Resultatet av tremånederskontrollen

I går var Oliver på kontroll og jeg ville vente litt med å skrive om det for å se om han fikk noen reaksjoner på sprøytene. Han har ikke feber (enda?), så håper vi slapp unna feber og bivirkninger denne gangen.

Dagen i går var litt slitsom. Oliver sov og gråt om hverandre, og noen ganger gråt han i søvne. Så det er tydelig at sprøytene har gått inn på han. Jeg trodde jeg skulle synes det var forferdelig, men det gikk greit. Jeg kan ikke beskytte Oliver mot alt vondt, og vaksiner er jo nødvendig. Han var så flink så ♥. I dag er han litt "hard" i lårene der han fikk sprøytene så jeg antar at han er øm på samme måte som voksne er, og prøver å la benene være i fred.

Sååå stor er Oliver nå:

Vekt: 6385 g
Lengde: 60 cm

Og sååå søt:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg