Scrapbooking i fotoalbumet mitt?

Ja, jeg har faktisk fått tid til litt scrapbooking eller – i mitt tilfelle – pynting i fotoalbumet.

Ser dere hva som står? Det er litt fun facts om året Oliver ble født. Hva forskjellige ting kostet, sanger og kinofilmer som var inn, og en stor nyhetssak. Den uken Oliver ble født var vulkanutbruddet på Island det største i avisene, så jeg valgte den nyhetssaken.

Pluss noen av de første bildene av Oliver og navnebåndet og klorevotten hans.

Kan dette gå som scrapbooking? 🙂

4 kommentarer
    1. Scrapbooking light kanskje 😉 Er veldig greit å ikke gjøre det for avansert, for da tar det så himla lang tid, også vil man jo ikke degradere heller når man har begynt på et album med veldig fancye layouter, hehe.. Før hadde jeg mengder av tid og scrappet masse fint, nå aner jeg ikke når jeg skal få tid til en side engang. Vil jo ikke lage enklere sider nå liksom..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg