Oliver lo for første gang! Babyen min ler!

Oliver lo! Akkurat nå! Vi satt og tok bilder, og så plutselig lo han. Ikke sånn "haaa" eller "gaaa" som likner på latter, men "hahaha". Det er første gang! Stakkar Oliver skjønte vel ingenting når jeg plutselig ble kjempeglad og ringte pappa Roar og løp rundt. Hehe.

Nå skal jeg bruke resten av dagen min til å prøve å få latteren hans på film. Hehe.

Når er det vanlig at babyer begynner å le? Jeg føler alle andre sine babyer ler, men dette var første gang jeg har hørt Oliver le.

2 kommentarer
    1. Så herlig 🙂 Det er så morsomt å høre de le 🙂
      Julie begynte da hun var mellom 3 – 4 måneder. Jeg synes det er like morsomt hver gang hun ler 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg