Om å skaffe modelljobber til babyen sin

Jeg har siden jeg var 17 tatt noen modelloppdrag (nettporteføljen min er her) og jeg elsker å stå foran kamera. Som alle andre mødre er jeg umåtelig stolt av babyen min, og jeg har så lyst til å ta Oliver med til et modellbyrå for å spørre om han kan være aktuell til noen jobber. Det eneste problemet er at jeg vet ikke om han er "mainstream" nok. Altså, jeg synes han er verdens skjønneste, men jeg ser han jo gjennom mamma-øyne. Pluss at jeg tror ingen foreldre har lyst til å høre at babyen sin ikke strekker til. "Hva mener du med at babyen min ikke er pen nok?? Er du blind??".


Viktig å ha ansiktsuttrykkene i orden som modell

Hva synes du om å ta med babyen på casting?

11 kommentarer
    1. Han var skjønn, jeg synes du skal satse på det.
      Uansett, tror ikke de ville sagt att han ikke var pen nokk, kansje heller att det ikke var akkurat det de lette etter akkurat da!

    2. Hei, jeg syns gutten din ser kjempe skjønn ut og han har helt sikkert mange modelloppdrag foran seg om du tar han med. Min personlig mening om å ta modellbilder av små barn er at det er viktig å ikke gjøre det deres vilje. 🙂 Lykke til!

    3. hvorfor i det heletatt ha med ongen sin på 3 måneder til et modellbyrå?
      hadde vi bodd i usa hadde jeg skjønt det fordi det er det styggeste lande i værden men er ikke meningen at vi skal bruke ongene på den måten :S
      jeg syns det bare blir en smule feil 😛
      men han er søt så han hadde nåkk ikke hatt noe problem ^^,

    4. Han er kjempe skjønn! Men jeg tror ikke jeg hadde gjort det.. Er mange som mener det er moralsk feil da.. Hehe.. Men du gjør hva du har lyst til:)

    5. Jeg kan ikke se hva som er galt i det! Jeg hadde nok ikke oppsøkt det selv, men kunne lett ha meldt Daniel på et eller annet hvis jeg ble spurt, eller hvis noe dukket opp i fanget på oss. Som du sier, så synes selvsagt mødrene at barna er verdens søteste, så det er sikkert ikke alle babyer som møter opp på sånne ting som er helt i målgruppen.. Oliver er jo nydelig da, så hvorfor ikke!? 🙂 Det er jo uansett gøy å få tatt litt ordentlige bilder av dem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg