Kildesortering gjort penere – Bursdagsgave fra mamma og André

Jeg fikk være med på å bestemme bursdagsgaven fra mamma og André, og når vi fant denne var vi solgt: 


Kremmerhuset

Jeg prøver å kildesortere så langt det lar seg gjøre i en liten leilighet, fordi det er en så enkel ting man kan gjøre for miljøet. Ikke på grunn av den globale oppvarmingen som er/ikke er menneskeskapt, men fordi at det er ikke kommer til å være plass til alt søppelet som produseres. Så hvis barnebarna mine ikke skal bo på en søppeldynge av en jordklode kan vi gjøre vår del for å forenkle resirkuleringsprosessen. Jeg sorterer papp/papir, glass/metall og vanlig søppel. Pluss at jeg gir bort/selger brukte ting som møbler, klær og liknende istedenfor å kaste det. Med denne dunken kan jeg sortere papir og papp uten at det ser stygt ut.

Jeg fikk også et knivsett med tre kniver, puter med J V monogram og et skjørt.

Får du fortsatt bursdagsgave av foreldrene dine? Kildesorterer du?

1 kommentar
    1. åh den der var jo genial da 😀 det og kildesortere blir vel enda lettere når man har en slik snerten sak i tillegg ;D jeg sorterer men er ikke alltid like flink… Må skjerpe meg litt :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg