Jeg har bestilt Flexibath

Nå er jeg luta lei å snuble over badebaljen til Oliver på badet. Det er jo ikke plass til noen ting på det lille badet – det er så vidt plass til skittentøyskurven. Så nå har jeg bestilt badekaret Flexibath:

Det kan slåes sammen!

Først var jeg veldig skeptisk. Myk plast? Høres mer ut som blir-ødelagt-etter-tre-sammenslåinger-plast. Men de skal visst tåle rundt 3000 sammenslåinger. Pluss at det er litt større enn badebaljen fra Ikea, så dette tror jeg blir bra.

Jeg fant den billigst på Mixmax.no, og nest billigst med flere farger tilgjengelig på Lilleprinsen.no.

Har du noen erfaringer med Flexibath?

3 kommentarer
    1. Jeg syns den er skikkelig ekkel å gjøre ren hvis jeg har hatt litt babyolje i badevannet 😛 Oljen klistrer seg liksom fast og er umulig å få vekk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg