Hjemmelagede nuggets

Jeg fant en oppskrift på hjemmelagede nuggets hos Lenabeatrice.net her om dagen, og tenkte jeg skulle prøve den ut. Slik ble resultatet:


Litt blasse farger pga. mobilkamera

Og en oppsummering av oppskriften: Lag baller av kyllingkjøttdeig, dypp de i en eggeblanding med valgfritt krydder, dypp de i krønsja baconsnacks (ordentlig baconsvor-snacks, ikke bare snacks med baconsmak), stek i ovnen på 225 grader i "sikka kuatte". Fiks ferdig.

(Jeg laget en rømmedressing å dippe i, selv om det gjerne er sursøt saus som er klassikeren.)

Roar likte de. Det ble litt mye baconsmak for min del, men skal prøve det igjen med noe annet crunchy rundt. Noen forslag?

Har du prøvd disse?

Line klarte forresten å gjette at hvitløksboksen min var en boks til å ha hvitløk i. Jippi! Det er bare å fortsette å gjette, selv om jeg har avslørt svaret. Høhø.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg