Vognpose i dun?

Jeg har en (to?) arvede vognposer og en vogndyne liggende til kulda setter inn. Nå er jeg likevel usikker på om jeg skal kjøpe en vognpose i dun til Oliver. Jeg vet jo selv hvor godt jeg liker min egen dundyne. Det eneste problemet er at dunposer er svindyre.

Jeg gikk inn på barnashus.no og fant denne posen til en heftig pris:


Lett for deg å glise Odenwalder, det er ikke du som må ut med 2 kilo kroner for en vognpose

Er det fordi det er en "merke-vognpose" den er så dyr? Kan jeg kjøpe en "first price"-type dunpose noe sted?

11 kommentarer
    1. Vet ikke om du får tak First Price pose, men jeg kan anbefale EasyGrow of Norway sin pose, (kan kjøpes bla på Lilleprinsen.no). Den er kjempevarm og god, og du får med forlengerledd så du kan ha den leeeenge. God og lun rundt hodet også, for du kan snurpe den igjen!
      Men selvfølgelig, den koster jo…

    2. Den dunposen som du har bilde av fikk jeg faktisk gratis i et pakkekjøp på tøffeliten. Kjøpte jo inn alt vi trengte til Emma, å da fikk vi denne dunposen pluss madrass med på kjøpet 🙂

    3. Den posen du har bildet av der kom på første plass i tv hjelper deg sin test.. nr 2 ble en som heter ticket to heaven.. den bestilte jeg fra danmark.. fikk den for 900 inkl porto og fortolling 🙂 Bambino het butikken 😉
      Super god og varm vognpose 🙂 Syns det var litt dyrt for den odenwalder sin som koster 1899,- og om du er heldig på tilbud til 1499,-

    4. Vi kjøpte Simo sin vognpose som har egen hull til å stikke armer inni. Veldig fornøyd med den! Matcher vognen vår perfekt! Den kostet 1899 men var nedsatt til 699 i fjor da vi kjøpte den! Viktitg å slå til på gode tilbud 🙂

    5. Iglootroller kom bra ut i test på tv2hjelper deg, og jeg kan virkelig støtter under den anbefalingen! Koster ca 1300,- om jeg ikke husker feil… Vi har den til William, underlag i ull og man kan få tak i forlenger, slik at man kan ha den til 6 årsalder!! Fås kjøpt hos b.la Barnevognhuset Rudo 🙂

    6. http://www.babyglede.no får du easy grow sin dunpose for 800kr om du verver noen!:) Trenger ikke å kjøpe noenting derfra, bare være medlem i ett år(kan overføre medlemskape til en av bokklubbene istedet også viss du vil)
      Den koster egentlig 2000kr i butikker, og jeg har lest mye bra om den! Kom også bra ut i test

    7. Jeg har en slik dunpose, og kjøpte den pent brukt på finn.no for 750 kroner!
      Det er virkelig verdt å sjekke ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg